3-4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 / Εργασιακή ικανοποίηση, εργασιακή εξουθένωση και εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.  Ερευνητικά δεδομένα και επιστημονικές προσεγγίσεις.

27ο-Συνέδριο-ΔΟΕ-ΠΟΕΔ

Ερωτηματολόγιο έρευνας για την εργασιακή εξουθένωση

18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 / Η επίδρασή των όρων διαβίωσης και των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών, στην εκπαιδευτική διαδικασία, τη διδασκαλία και τη μάθηση. 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 18_2

 

25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 / Η επίδραση των εφαρμοζόμενων εκπαιδευτικών πολιτικών και των κοινωνικών/εκπαιδευτικών ανισοτήτων, στη σχέση των μαθητών με τη γνώση και τη «σχολική αποτυχία».

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 25_2

 

3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 / Η σημασία των σχολικών χώρων και των κτιριακών υποδομών στην ανάπτυξη των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Ερευνητικά δεδομένα και επιστημονικές προσεγγίσεις.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 3_3

 

10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 / Μαθαίνοντας με τις συνεργατικές παιδαγωγικές. Διαδικασίες και εργαλεία για το σχολείο.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 10_3

14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Επίκαιρα ζητήματα και αντιπαραθέσεις για την Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση. Τεκμηριωμένες ερευνητικές διδακτικές πρακτικές.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 14/4

19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. . Ερευνητικά δεδομένα και επιστημονικές προσεγγίσεις.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 19_4

21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις δυνατότητες και τις δυσκολίες που υπάρχουν στην ανάπτυξη των σχέσεων τους με τους/τις μαθητές/τριες

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 21_4

28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Ερευνητικά δεδομένα για τα Ειδικά Σχολεία και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την ειδική συμπεριληπτική εκπαίδευση.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 28_4

9 ΜΑΪΟΥ 2024

Επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων. Διεθνής εμπειρία, συγκριτικές προσεγγίσεις.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 9_5

12 ΜΑΪΟΥ 2024

Χρηματοδότηση-υποχρηματοδότηση των σχολείων. Έμμεση και άμεση ιδιωτικοποίηση. Δήμοι, Σχολικές Επιτροπές, εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ 12_5

19 ΜΑΪΟΥ 2024

Αναστοχασμοί και προτάσεις για το παρόν και το μέλλον της προσχολικής εκπαίδευσης.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ 19_5