Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

Εκπαιδευτική κοινότητα. Επικοινωνία και συνεργασία ή πλατφόρμες και ποινικοποίηση;

Πρακτικά: 26-1

 

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025

Ανισότητες, σχολική αποτυχία. Ατομική ευθύνη ή κοινωνικό ζήτημα; Εκπαιδευτικές και κοινωνικές παράμετροι του έργου των εκπαιδευτικών

Πρακτικά: 2-2

 

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2025

Ποια παιδαγωγική για την εκπαίδευση των μαθητών – μαθητριών μας στη δημοκρατία, την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης;

Πρακτικά: 15-2

 

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Διοίκηση, Σχολείο, Σύλλογοι Διδασκόντων. Γραφειοκρατικοποίηση ή δημοκρατική και συλλογική συγκρότηση; Ιστορικές, εκπαιδευτικές και πολιτικές διαστάσεις

Πρακτικά: 23-2

 

Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

Σύγχρονες προσεγγίσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Πρακτικά: 16-3

 

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2025

Σχολικές Επιτροπές. Η υποχρηματοδότηση ως εργαλείο εμπορευματοποίησης της παιδείας

Πρακτικά: 30-3

 

Κυριακή 4 Μαϊου 2025

Το σχολείο ως μορφωτικό/πολιτιστικό κέντρο της κοινότητας. Σχολικές βιβλιοθήκες, Λογοτεχνία, φιλαναγνωσία. Ερευνητικά δεδομένα και προσεγγίσεις

Πρακτικά: 4-5

 

Τρίτη 6 Μαίου 2025

ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΟΕ / Αναλυτικά Προγράμματα / – Στοχεύσεις – Προσεγγίσεις – Κριτική».
Βόλος, 6/5/2025

Πρακτικά: 6-5

 

Κυριακή & Δευτέρα 11-12 Μαϊου 2025

Επιμόρφωση. Συλλογική εκπαιδευτική αναπλαισίωση ή κλειστή, ατομική, εργαλειακή διαδικασία; Διεθνής εμπειρία και συνδικάτα. Στρογγυλό τραπέζι με Συνδικάτα της Νότιας Ευρώπης

Πρακτικά: 11 & 12-5

 

Κυριακή 18 Μαϊου 2025

Εκπαιδευτικά σχολικά προγράμματα για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, με καθολική πρόσβαση και πλήρη χρηματοδότηση

Πρακτικά: 18-5

 

Κείμενα για τη ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ

Οι απαρχές της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα. Η συμβολή της Ρόζας Ιμβριώτη στην Ειδική Αγωγή, ιστορία και αγώνες